Ondersteuning waar u dat nodig heeft
We bieden u graag ondersteuning (support) bij al uw automatiseringsvraagstukken, hoe eenvoudig of ingewikkeld die ook mogen zijn. We kunnen hier aangeven dat we professioneel, innovatief, creatief, betrouwbaar, service gericht en klantvriendelijk zijn, maar waarschijnijk hebt u meer aan voorbeelden van wat we zoal doen en waar we onze klanten mee helpen. Het is te veel om op te noemen, dus hebben we er willekeurig een aantal voorbeelden uitgekozen:- - het installeren van een nieuwe printer, PC of server
- - automatisch laten verplaatsen van berichten in Outlook
- - een formule in Excel
- - een virus verwijderen van uw PC of laptop
- - een foutmelding in Windows
- - het configureren van een firewall
- - een e-mail account instellen op uw smartphone of tablet
- - migreren naar de nieuwste versie van Microsoft Office
- - gebruik van cloud diensten zoals iCloud, Dropbox of SkyDrive
- - een trage PC
- - Windows applicaties kunnen gebruiken op uw Apple iMac
- - een vastgelopen printer
- - virtualisering van uw bestaande servers
- - een draadloos netwerk installeren of internet voor uw klanten
- - telewerken (vanuit huis werken)
- - netwerkverbindingen tussen verschillende panden of vestigingen
- - gebruik maken van VOIP (bellen via internet)
- - camera bewaking binnen of buiten
- - licenties
- - uw website op een tablet, iPad, iPhone of Android smartphone (responsive design)
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vragen of problemen waarbij Equipo ondersteuning biedt. Naast het geven van ondersteuning op bestaande systemen (hoeven niet door ons geleverd te zijn), kunnen we natuurlijk ook nieuwe leveren en installeren. Alles in overleg, want wij zitten met u in hetzelfde team!
Vaak kunnen we u op afstand helpen (remote support) maar indien gewenst of noodzakelijk komen we ook graag bij u langs.